Vanliga frågor

När kommer mina varor att skickas?

Vi skickar inom 1-2 dagar.

Hur lång tid tar det att ta emot min beställning?

Detta beror på om ordern är internationell eller inhemsk och vilken typ av post som valts. Du hittar mer information här.

Vilka rederier använder du?

Det beror på vilket fraktalternativ du väljer. Vi använder DP, DHL, GLS och UPS. Du hittar mer information här.

Hur kan jag spåra frakten?

Ett spårningsnummer skickas automatiskt till dig när varorna skickas (OBS: det finns inget spårningsnummer för gratis frakt).

Var är mitt paket?

Vi skickar vanligtvis varorna inom 1-2 dagar efter beställningen. Efter att ha skickat kommer du automatiskt att meddelas om det finns ett spårningsnummer (det kanske inte finns ett spårningsnummer för gratis frakt beroende på typ av sändning). Så du kan alltid se var dina varor är. Vänligen meddela oss om du har några problem med produkten.

Vilka länder skickar du till?

Vi skickar till hela världen.

Jag hittade inte mitt land när jag valde leveransen?

Det är mycket svårt att specificera leveransen för varje land för alla produkter eftersom fraktkostnaderna beror på vikt, längd och destination. Kontakta oss, låt mig veta vilken produkt du vill ta i vilken mängd och vi beräknar gärna kostnader och leveranstid.

Tullavgifter?

Varje land har olika taxor och vi kan inte ta reda på det för varje land.

Jag fick inte min produkt?

Vänligen kontakta oss

Hur kan jag ändra min beställning efter att den har lagts?

Eftersom paketets vändtid är så snabb (standard vändtid 1 till 2 dagar, men beställningar skickas vanligtvis samma dag) kan det vara svårt att ändra en beställning efter att den har lagts. Av denna anledning rekommenderar vi att du ringer till oss omedelbart om du upptäcker att något är fel med din beställning. Vi kommer alltid att göra vårt bästa för att du ska få det du behöver. Du kan också skriva till oss, men för att vara säker rekommenderar vi att du ringer till oss omedelbart.

Hur kan jag returnera eller byta ut min beställning?

Du måste gå till länken som skickas till din e-post och fylla i ett retur- eller utbytesformulär. Eller kontakta oss via e-post.

Var kommer min beställning levereras från?

Alla beställningar levereras från Tyskland, 45478 Mülheim an der Ruhr.

BETALNING

Vilka är mina betalningsalternativ?

Vi accepterar PayPal, Visa, MasterCard, Commerzbank

ORDNING

Kan jag beställa via telefon?

Ja, du kan beställa via telefon. Ring oss på +49 (0) 208 376-298-00 och ha din beställnings- och betalningsinformation klar.

Hur säkert är det att beställa online?

Vi använder endast de säkraste betalningshanteringstjänsterna på internet. Om du har några säkerhetsfrågor eller problem, vänligen läs våra betalningsförädlares säkerhetsrutiner.

Är det säkert att lämna min personliga information när jag beställer?

Ja, du kan vara 100% säker. Förutom de vanliga dataskyddsmetoderna använder vi ytterligare betalda applikationer som säkerställer att din personliga information inte blir stulen eller används av andra användare.

Kan jag ändra min beställning?

Du måste skriva eller ringa oss så snart som möjligt och berätta ditt beställningsnummer och ändra begäran.

Hur kan jag kontrollera status för min beställning?

Vi rekommenderar att du skapar ett konto på denna Internetplattform, som du kan använda för att komma åt dina beställningar och se deras status när som helst. Du kan också kontakta oss för snabba uppdateringar.

RETUR OCH UTBYTE

Jag vill returnera produkten?

Om du av någon anledning inte är helt nöjd med ditt köp kan du returnera ditt köp inom 30 dagar efter att du gjort din beställning och vi accepterar det utan ytterligare frågor.

Kan jag byta ut en produkt?

Gå bara till länken som skickas till din e-post och fyll i formuläret. Eller kontakta oss via e-post.

Vad är din retur- och utbytespolicy?

Du kan se retur- eller utbytespolicyn här.

Vad gör jag om jag aldrig fick min beställning?

Om mer än tre veckor har gått sedan du gjorde din beställning och du ännu inte har fått dina varor, vänligen kontakta oss, vi återbetalar dina pengar.

Vad gör jag om jag har fått felaktiga varor?

Kontakta oss och ange beställningsnumret och visa oss bilderna på den defekta produkten. Om varorna verkligen är felaktiga eller skadade kommer vi att återbetala dina pengar.

PRODUKT

Jag hittade inte den produkt jag ville ha?

Vänligen skriv till oss via e-post: ebay@evek.de vad du letar efter (varumärke, typ av hyra, storlek och kvantitet du behöver). Det händer ofta att varorna finns i lager eller är på väg att komma fram.

Hittade du inte rätt märke, storlek eller längd?

Vänligen skriv till oss via e-post: ebay@evek.de vad du vill ha. Om du till exempel behöver en icke-standardlängd blir det inte svårt för oss att ändra den längden.

Har du alla produkter i lager?

Nej. De flesta produkterna finns i lager, men det är mycket svårt att ha alla varor i lager, så vissa produkter är endast tillgängliga på begäran.

Vad är skillnaden mellan varorna i lager och varorna på begäran?

Den enda skillnaden är leveranstiden. När du köper varor på begäran måste du vanligtvis vänta 2-3 veckor.

Hur kan jag beställa varor?

Förfarandet är vanligtvis detsamma som för en vanlig beställning (du lägger varor i kundvagnen och gör en beställning). Om produkten är slut i lager, vi kommer att informera dig om detta och om den ändrade leveranstiden.

DIVERSE

Har de grossistrabatt?

Ja, om du behöver ett stort erbjudande måste du kontakta oss och meddela oss:
1) Vilket material behöver du. (Rostfritt stål, aluminium ...)
2) Vilken form (tråd, rör, stång ...)
3) storlek, längd eller vikt.

Kan jag få ett certifikat?

Ja, varje certifikat kostar 30 euro.

Vad är din integritetspolicy?

Du hittar vår integritetspolicy här .

Hur kontaktar jag ditt företag om min fråga inte besvaras här?

- Du kan nå oss via e-post: ebay@evek.de eller per telefon på +49 (0) 208376-298-00